duminică, 9 ianuarie 2011

Roxy,va saluta!:)

Sunt satena, cu ochii verzi:-",de inaltime medie(parca sunt la matrimoniale).Portretul meu moral, de formal sună cam asa:sunt sensibila,puternica cand situatia mi-o impune,sunt ambitioasa,nu renunt usor la ceva ce imi doresc foarte mult,ba chiar incapatanata. Trecand la lucruri mai frumoase,sunt sociabila am multi prieteni>:D< imi place sa-i ajut pe cei din jurul meu atunci cand e nevoie.Sunt visatoare,dar nu exagerat:)visand la masini si multe haine[:x]vreau doar armonie,visez la ziua in care voi fi independenta financiar si ma voi realiza din propriile mele aptitudini si pasiuni.Cand eram mica,eram Roxy lu` mami:x:x,pot spune ca eram o papusica...aveam parul cret si bruneta,uii[=p~];aveam foarte multe papusi,imi placea sa le pieptan si sa le imbrac pentru bal:)).Acum sunt la liceu(ce repede au trecut anii)imi place sa ma implic in tot ce inseamna colaborare, proiect, m-am implicat intr-o multime de activitati scoalare si extrascolare,am candidat chiar si pentru functia de presendinte al elevilor,prin voturile colegilor mei am fost aleasa ca vicepresendinte.Hobby-urile mele nu sunt prea speciale, imi place sa :stau cu prietenii mei,cel mai mult timp pot spune ca vorbesc cu ei pe mess ,la telefon;imi place sa ascult muzica foarte mult in special cele a lui Vescan,Nane,Criss Blaziny si altii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu